CHANTADA TURISMO
  9. Feira do ViƱo de…
DESCUBRE
ENOTURISMO
O cultivo da vide e a elaboraciĆ³n do viƱo acadaron un novo pulo grazas Ć” creaciĆ³n en 1996 da DenominaciĆ³n de Orixe Ribeira Sacra
Seguinte
Feira do ViƱo de Chantadaā€‹

A primeira ediciĆ³n da Feira do ViƱo de Chantada celĆ©brase o 12 de marzo de 1983. Xorde como resposta ao espĆ­rito de cambio que sofre o sector vinĆ­cola do sur da provincia de Lugo. O encargado de dar lectura ao pregĆ³n foi o catedrĆ”tico e director do Museo do Pobo Galego don AntĆ³n Fraguas Fraguas.

Tralos primeiros anos asĆ©ntase como unha das feiras mĆ”is importantes da provincia. A finais dos anos noventa alcanza o despegue definitivo, impulsado pola creaciĆ³n da D. O. Ribeira Sacra.

Mantense na actualidade como a festa vinĆ­cola mĆ”is temperĆ” do ano, atraendo a un gran nĆŗmero de persoas para degustar os caldos das adegas da zona.

Ā

Dentro da sĆŗa programaciĆ³n inclĆŗense habitualmente catas comentadas, estands das adegas participantes e actuaciĆ³ns musicais (charangas, pasacalles, orquestras e grupos tradicionais).

Ler mƔis... Ler menos
Seguinte