Parques e Xardíns
Paseo Fluvial do Río Asma
Seguinte
logo-vilas-en-flor2

Destaca entre tódalas zonas verdes de Chantada o Paseo Fluvial do Río Asma que, integrado no casco urbano, ten unha extensión de máis de 8.000 m2 de zonas axardinadas e espazos de lecer.

Percorre a vila polo sur dende o Parque da Alameda até a o Parque do Sangoñedo, conducíndonos polas dúas beiras do Asma cheas de vizosa vexetación, paisaxe arborado e varias pontes que o atravesan durante case 3 km de percorrido circular que se poden desfrutar a varios niveis, incluso á beira do río.

Posúe abondosos tramos con arboredo que proporciona sombra e asentos para o descanso e fontes públicas de auga potable, un tramo de carril bici e un Parque Biosaludable. A iluminación durante todo o paseo permite o seu desfrute mesmo de noite.

CARACTERÍSTICAS

SITUACIÓN

Paseo Fluvial do Río Asma

DESCARGAS E ENLACES

CONCELLO DE CHANTADA | PARQUES E XARDÍNS

ENDEREZO

Praza do Cantón, 1
27500 Chantada

TELÉFONO

Luns a Venres
9:00 a 14:00

Os horarios aquí reflectidos poden sufrir variacións, para maior seguridade, consulte nos medios de contacto facilitados.