3 de maio ĂĄs 20:00h no Auditorio Municipal

A escritora, profesora e xornalista pontevedresa, Fina Casalderrey, presenta en Chantada “A muller xabaril”. O acto terĂĄ lugar o venres, 3 de maio, ĂĄs 20:00h. no Auditorio Municipal de Chantada. IntervirĂĄn ademais da autora, o alcalde de Chantada, Manuel Lorenzo Varela e o escritor e crĂ­tico, Manuel EyrĂ©. O acto aberto ĂĄs persoas interesadas completarase coa actuaciĂłn da Banda de MĂșsica de Chantada.

Fina Casalderrey foi a pregoira da 41 Feira do Viño de Chantada e dese encontro nace esta presentaciĂłn como explica o concelleiro de cultura, Manuel DiĂ©guez, “No xantar oficial da Feira do Viño falouse da posibilidade de presentar aquĂ­ un dos libros de Fina Casalderrey e desde o Concello fixemos todo o posible para que asĂ­ fora con esta presentaciĂłn de A muller xabaril”.

Fina Casalderrey presentara na Feira Internacional do Libro Infantil e Xuvenil que se celebrou nos anos noventa en Chantada o seu premiado libro, O misterio dos fillos de LĂșa. A autora, principalmente de literatura infantil e xuvenil, trae a Chantada o 3 de maio a sĂșa primeira novela para adultos na que nos presenta a Adelina, unha muller de apariencia vagabunda e marxinada que agocha unha historia trĂĄxica. A novela escrita en galego xoga co tempo e viaxa pola circunstancia social da ditadura de Primo de Rivera, a TransiciĂłn, a II RepĂșblica, a Guerra Civil ou a posguerra.