Con propostas deportivas, gastronómicas, turísticas e musicais

A fin de semana do 13 e 14 de abril, o Concello de Chantada recupera a celebración da Concentración Mototurística que organiza o Motoclub RS Chantada. A cita contará con propostas deportivas, gastronómicas, turísticas e musicais, “Esta Concentración é un atractivo turístico máis para dar a coñecer o noso municipio. Son benvidas as iniciativas que lle dean vida á vila, á hostalaría e ao comercio, todo o que axude a mover a economía”, asegura a concelleira de Deportes, Belén Vázquez.

O Concello colabora coa organización, entre outras cousas, habilitando dous pavillóns para que os participantes teñan espazos gratuítos nos que pasar a noite. A axenda da Concentración Mototurística desenvolverase conforme ao seguinte programa:

Sábado, 13 de abril

• 12:00 Apertura de inscricións
  • 17:00 Xogos Moteiros
  • 19:00 Exhibición Emilio Zamora (Ducati)
  • 21:00 Cea
  • 23:30 Exhibición Emilio Zamora

Ao remate festa con disco móbil e sorteo de minimoto

Domingo, 14 de abril

• 09:00 Almorzo
  • 11:00 Ruta Turística pola zona da Ribeira Sacra
  • 13:30 Comida e Entrega de trofeos e sorteo de agasallos moteiros

O Motoclub RS Chantada vén de cambiar recentemente de directiva e nesta nova andaina decidiuse recuperar esta celebración que levaba máis de 10 anos sen organizarse, “Xuntámonos con xente nova que se foi incorporando e con algún veterano que estaba na anterior organización e decidimos recuperala, o Concello tamén nos animou a sacala para adiante”, sinala Alejandro Eiriz, tesoureiro do Motoclub RS Chantada.

“Temos xogos moteiros, exhibicións de Emilio Zamora, faremos rutas pola vila e o domingo baixaremos ata Belesar pola zona da ribeira. Parece que o tempo vainos acompañar, sentímonos satisfeitos con recuperar o que tiñamos hai anos e poder seguir facéndoa anualmente”, apunta Eiriz.