O 10 de febreiro Chantada acolle o Desfile de Comparsas

Entroido Chantada 2023

O Entroido no Concello de Chantada comeza este domingo, 28 de xaneiro, Domingo Lambedoiro. Xornada na que se abre un dos entroidos mĆ”is tradicionais da Ribeira Sacra, o Entroido Ribeirao que se celebra a partir das 16:00h en Santiago de Arriba e que Ć”s 11:30 farĆ” un desfile polas rĆŗas de Chantada xunto con personaxes doutros entroidos tradicionais de Galicia como o Oso de Salcedo, Boteiros e FuliĆ³ns de Viana do Bolo, Troteiros de Bande, Felos de Esgos ou Farrumecos de Sobradelo..

ā€œCelebramos esta xuntanza de entroidos con entroidos amigos que veƱen celebrar con nĆ³s o que Ć© o comezo desta festa. Pola tarde, en Santiago de Arriba cruzaremos as hortas e no campo do Moredo realizaremos o Entroido, con todos os personaxes caracterĆ­sticos do Entroido Ribeiraoā€, sinala IvĆ”n GonzĆ”lez Rey da AsociaciĆ³n de Amigos do Entroido Ribeirao.

O Entroido Ribeirao, de especial interese polo seu carĆ”cter etnogrĆ”fico, continuarĆ” coas representaciĆ³ns no Domingo Corredoiro, o Domingo de Entroido e o 13 de febreiro, Martes de Entroido.

Ā

Desfile Comparsas Concello de Chantada

Como en anos anteriores serƔ o Entroido Ribeirao, co que colabora o Concello de Chantada, o que abra o Desfile de Comparsas que o concello organiza o 10 de febreiro, e que comezarƔ Ɣs 17:00h na Avda de Lugo, Ɣ altura da Domusvi.

As bases e a solicitude de participaciĆ³n, que se poden consultar na pĆ”xina web, recollen dĆŗas categorĆ­as: Comparsas Absoluta para aqueles grupos formados por mĆ”is de 15 persoas e Comparsas Infantil, grupos de mĆ”is de 15 persoas formados integramente por menores de 14 anos, ou que mĆ”is dun 70 % dos seus membros sexan menores desta idade. Nas dĆŗas categorĆ­as establĆ©cense os seguintes premios:

• 1Āŗ PREMIO: 1.000,00 ā‚¬
  • 2Āŗ PREMIO: 700,00 ā‚¬
  • 3Āŗ PREMIO: 500,00 ā‚¬
  • 4Āŗ PREMIO: 300,00 ā‚¬

Para incentivar a participaciĆ³n entregaranse 100,00 ā‚¬ a cada comparsa de mĆ”is de 15 integrantes. Esta axuda darĆ”selle a un mĆ”ximo de 10 comparsas, de superar esta cantidade priorizarase a orde de inscriciĆ³n. AsĆ­ desde o Concello de Chantada destĆ­nanse a este desfile 6.000ā‚¬, 5.000ā‚¬ en premios e 1.000 ā‚¬ en axudas. Ao remate do desfile haberĆ” chocolatada popular e actuaciĆ³n da orquestra Trebol.

As persoas e grupos interesados en participar poden inscribirse no Rexitro do Concello ou no telƩfono 982 440 011. Ɓbrese o prazo ao dƭa seguinte, de que esta semana saian publicadas as bases no BOP, e permanecerƔ aberto ata o 7 de febreiro, presentando:

• Solicitude asinada polo participante ou representante legal
  • Fotocopia do DNI do solicitante e no seu caso do CIF

O mĆ©rcores, dĆ­a 7 de febreiro, Ć”s 20:00h celebrarase unha reuniĆ³n de obrigada asistencia na Casa da Cultura na que participarĆ” un representante de cada comparsa. Aportarase ademais o audio, de non mĆ”is de 3 minutos, que se reproducirĆ” durante o desfile. Esta xuntanza servirĆ” para aclarar dĆŗbidas e precisar o lugar que cada quen ocuparĆ” no desfile.

O xurado valorarĆ” de 1 a 10 cuestiĆ³ns como o vestiario e orixinalidade dos disfraces, a posta en escena durante o desfile, a simpatĆ­a e a gracia dos participantes, a orixinalidade da carroza ou plataforma, o tĆ­tulo da comparsa ou grupo e a actuaciĆ³n final diante do palco.

Ā