CHANTADA TURISMO
DESCUBRE
FESTAS, FEIRAS E EVENTOS - EVENTOS DEPORTIVOS
Eventos deportivos organizados por diferentes asociacións e clubs deportivos de Chantada e realizados na vila e noutras localización do concello.
Andaina Solidaria Contra o Cancro

A “Ruta Solidaria Chantada Contra o Cancro” é unha andaina benéfica, anual e de dificultade baixa para desfrutar en familia. Está organizada pola Asociación Chantada Contra o Cancro en colaboración con outras empresas e colectivos de Chantada. A primeira edición celebrouse no mes de outubro de 2017.

Chantada contra o Cancro é unha asociación do sur de Lugo que dá apoio a pacientes e familiares afectados por esta enfermidade a través de atención psicolóxica, conferencias, obradoiros e actividades coma andainas que promoven unha vida saudable.

Andaina Solidaria Contra o Cancro

Andaina polo Corazón de Galicia

A Andaina polo Corazón de Galicia é un evento anual organizado polo Club Atletismo Chantada. O seu percorrido varía anualmente, escollendo lugares senlleiros do noso municipio para cada ocasión.

Grazas a esta iniciativa recupéranse camiños que levaban anos sen ser transitados, mantendo así o seu trazado e uso.

Ao longo do ano o club programará un total de catro andainas con percorridos variables, con formatos e camiños diferentes para o desfrute de todos os asistentes.

Todos os eventos serán publicados con antelación na ligazón do club.

Andaina polo Corazón de Galicia

Todos os eventos serán publicados con antelación na ligazón do club.

Foto: Ana Ortega
10 km no Corazón

A carreira popular de Chantada ten formato de circuíto urbano circular de 5 km, con dúas opcións de percorrido: unha volta de 5 km ou dúas voltas cun total de 10 km. O trazado ten saída e chegada na céntrica praza do Mercado, ao carón da Casa da Cultura.

Transcorre polo paseo fluvial e polas rúas do centro da vila, predominando ás do seu casco vello.

Este evento deportivo, organizado polo Club de Atletismo de Chantada, ten carácter anual.

Foto: Ana Ortega
10 km no Corazón

Fotos: WSR
Chantada Wolf Survival Race

A Chantada Wolf Survival Race é unha das citas ineludibles para os corredores das carreiras de obstáculos (OCR). As probas desenvólvense á beira do río Asma, na capital municipal.

Os participantes dispoñen de varias modalidades diferentes, con carreiras que varían en canto á dificultade e distancia.

Os eventos están destinados a todo tipo de corredores, quen porán a proba tanto as súas habilidades como a súa resistencia. Tamén hai un oco para os principiantes e os corredores populares, quen poderán realizar o percorrido.

Fotos: WSR
Chantada Wolf Survival Race

Fotos: Escudería Chantada
Subida a Chantada

Este consolidado evento deportivo organizado pola Escudería  Chantada atrae cada ano aos afeccionados ao mundo do motor. A competición forma parte do Campionato de España de Montaña.

A carreira transcorre por un sinuoso trazado en pleno corazón da Ribeira Sacra. O percorrido iníciase á beira do río Miño e, desde alí, ascende entre os característicos viñedos dispostos en bancais ata a capital municipal.

O día previo á competición, os automóbiles dos participantes expóñense na localidade para que o público poida velos.

Fotos: Escudería Chantada
Subida a Chantada

Volta a Lugo Master

A Volta a Lugo Master é unha proba federada de ciclismo para categorías master de carácter nacional.

Consta de dúas etapas en liña e unha contra o reloxo individual, que discorren por diversas comarcas da Ribeira Sacra.

Adoita celebrarse o primeiro fin de semana do mes de abril e está organizada polo Club Ciclista Chantadino.

Volta a Lugo Master